Söt och underbar


Det finns en mening med det som händer just nu!
Jag är säker.
Om jag bara tänker rätt kan faktiskt mina positiva tankar
rädda mej från jobbiga stunder.
Och därför är jag glad, det ska jag vara, i alla fall en stund till och resten av livet!
Plus att man kan sjunga i duschen, jag gillar duschar.
Man sjunger så bra då.
Men seriöst, i mina öron låter det just då som jag sjunger bäst i hela världen!
Nån gång ska jag ha konsert i en jättedusch som hela världen får plats i,
fast den får inte vara för stor.
Då blir det inget bra ljud!!!


Jag gillar livet, ja så är det.

Ses imorgon, nu ska jag duscha i en superskön dusch.
Åo sedan sova.
Jag måste ju vara söt och underbar imorgon också!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Därför gillar man Matilda =D

2010-04-11 @ 21:30:48
URL: http://jjennyaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback