men nej då

Botten är ju nådd när jag går in och kollar min blogg för att se om jag har bloggat. Så har jag inte det! Så måste jag blogga för att inte få ångest.

Morgonen började i alla fall med att jag gick upp åtta, för att åka till jobbet och tjäna lite pengar. Men nej då, när jag kom dit skulle jag tydligen inte jobba. Så jag gick hem. Då tänkte jag att, nej det regnar ju inte, jag kan åka till Kulturkalaset och kolla på en improviserad musikal (alldeles ensam, för jenny är någonstans i sverige där hon inte borde vara) Men då kommer nästa "nej då". När jag kommer hem somnar jag igen och vaknar av att det ösregnar. Vem vill åka till göteborg då liksom? Så jag får sitta här hela dagen, svensk som jag är och chatta med Alicebrallis om hur mycket det regnar. Tegneby vs Mollösund.
Tack för mej. Jag är sur. Ska dricka smoothie. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback