osv osv

Läser i min vägmärkesbok för att bli bäst på just det. Ni kanske tror jag har hållt på med det hela dagen, eftersom jag inte hört av mej. Men nej, så är inte fallet. Ich habe varit och styrt upp ett helt kalas. Fått alla gamlingar att spela kubb osv. Och träffat min kära gamla kusinvitamin som inte orkade äta upp sin tårta.

Verkar jag stirrig? Är lite nervös. För imorgon ska jag ha moppe-körlektion, alone med kjell! Och jag är inte så bra på att köra. Men det ska nog gå bra (!!!) Bara det inte regnar (!!!) osv.


Kommentarer
Postat av: ttinamladenovic ~

OKEJ! du har bloggat ganska mycket sen sista gången jag sa till dig! :o

2011-08-15 @ 04:15:05
URL: http://ttinaannamladenovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback