vad är en groda utan ben? hopplös

Har klämmt i mej fem vaniljbullar idag, gjorda på hemkunskapen med en fin grupp som vi var. Och så är det tydligen våffeldagen idag, kan man få reda på om man kollar facebook lite då och då. Och gissa vem som har gjort en hög våfflor, lika hög som en skyskrapa ungefär, en ganska liten en, men stor för att vara gjorda av mat? Min syster Rebecka Persson. Och gissa vem som inte var sugen på en enda liten bit efter alla bullar? Hennes syster Matilda Persson. Ibland tror jag jag ger lite dissande vibrationer.


På tal om bullar så är tydligen franska glas, köpta på ikea väldigt dåliga. Bad kvalitét! För sofia_smart gjorde sönder ett av de usla exemplaret (ska jag låta smart eller?) i diskhon. Det var nog det roligaste som hände idag...


... För när det hade hänt sa våran vikarie: "Dom där franska glasen alltså... Dom är bara så hopplösa"

Kommentarer
Postat av: ttinamladenovic

sv: neeeej! <3 jag menar att vi ska ju praoa tsm och kommer ses hur mycket som helst! dom andra åker bort och praoar :(

2011-03-25 @ 15:56:20
URL: http://ttinaannamladenovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback